DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

torsdag 5 maj 2011

KVÄLLENS TV-TIPS


Jag vill tipsa er om att se på Tv4 kl 21.00 ikväll.
Då visas "En knöl i bröstet"
En film om en kvinnas resa under bröstcancerbehandling.
Vad jag kan förstå handlar den om ytterligare tre kvinnor i samma situation.
Kan vara sevärt eftersom det blir allt vanligare för oss alla att vi får detta besked....Du har bröstcancer!
Mig ligger det naturligtvis varmt om hjärtat eftersom det rätt nyligen även hände mig och jag vill verkligen göra vad jag kan för att hjälpa andra

Med värme och kärlek Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar