DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

tisdag 17 maj 2011

Vill bara meddela

Jag kunde inte låta bli att lämna ett litet meddelande här ifrån Alfta.
Det är helt fantastiskt här uppe.
Så här är vi nu.....sju stycken kvinnor som aldrig träffats förut men med samma erfarenhet.....bröstcancer......ett helt härlig gäng.
God mat, kostlära, kroppskännedom, vattengympa, gym, avspänning, promenader, vila när man vill och framförallt en helt härlig lektionstid varje dag som heter "Balans i Livet".
Dagarna är fyllda av bara, för mig, mys.
Nu snart ska jag ta en liten vila, sen har vi egen tid i bassängen. Då blir det att flyta runt i 34 gradigt vatten till ljuv musik......smaka på den!

Med kärlek och värme Maria

1 kommentar:

  1. Åh så härligt det låter för både knopp kropp och själ, något som är dig väl unnat:) njut av varje sekund, tack för uppdatering många stora kramar till dig:):)

    SvaraRadera