DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

tisdag 3 maj 2011

Vår start på Maj


Här hemma har vi legat sjuka.....eller ja legat och legat. Min man har väl legat mest, med både förkylning och feber. Medan jag sitter en stund på toa (den sjukan fick jag då) grejar lite och handlat lite på Tradera, rastar hunden och bara Är. Förresten har även min hals börjat ge sig tillkänna.
Det har gått både magsjukor och förkylningar på bådas våra jobb, så tyvärr slapp inte vi heller undan.

Tid för reflektion och eftertanke har infunnit sig. Det har med andra ord varit rätt skönt.
Osminkad och som den jag är.....också rätt skönt faktiskt
Men jag har fått en sådan otrolig längtan efter att bara få sticka iväg någonstans. Målet vet jag inte direkt.
Visserligen ska jag ju snart iväg på Mitt-i-livet-veckan till Alfta. Ska bli så skönt.
Såg förresten igår på TV.n när Lena Linderholm berättade om sin bröstcancer hon så nyligen blivit opererad för. Hon skulle också behöva åka på en sådan vecka tror jag.

Känslan jag pratar om är nåt annat. En sån där känning igen kanske. Nåt som hända skall??
Who knows!

Nej nu behöver jag göra något kreativt för att komma igång igen. Få se vad det blir?!
KANSKE jag visar upp nåt framöver......vem vet

Med kärlek och värme Maria

1 kommentar:

  1. Hej kära du!
    Fy vad tråkigt att ni varit sjuka..det är bara att gilla läget och vila sig frisk. Hoppas ni blir friska snart. Kram AC

    SvaraRadera