DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

onsdag 25 maj 2011

Också ett slags vardagslyx......


Igår var jag till Ludvika för att gratulera min mamma som fyllt år medan jag varit bortrest. Efter lite fika och samtal begav vi oss ut och gjorde stan en stund.
Jaha vem fick present då då......Jojjomensan, det var jag det, av mammiluringen. Vilket lyx! Båda dessa läckerheter som passar till det mesta. Jag är nämligen sådan att jag mer eller mindre kan byta lite stil efter dagsform. Just nu känns det här helt rätt för mig. Snyggt och rent på nåt sätt.
Sen har jag bestämt för att snagga håret igen.....men får vänta FJORTON dagar innan min frissa hade tid....du milde tid hur ska jag stå ut.
Jodå....allting går utom nyfödda och ormar.
Nej nu ska jag faktiskt gå och titta på Strömsö, få se om de har några nya kreativa ideér.

Ha en skön kväll och TACK än en gång älskade mamma

Med kärlek och värme Maria

4 kommentarer:

  1. Mmmm så fint:) Jag saknar min älskade mamma så mkt, hon kunde konsten att överraska med små ting som värmde i hjärtat. Saknar vår förtroliga samtal om allt:( Men jag tänker att det är bra för Josefine att ha sin mormor där, kanske därför mamma gick så tidigt.. tänkte alltid på alla andra....Njut av tiden med din mamma:) kram kram

    SvaraRadera
  2. Superfin! Är det så att denna dam gillar klockor ?:) du har ett par stycken va?:) min last är plåtburkar och blommiga klänningar.

    SvaraRadera
  3. ja hon är allt bra hon...våran mamma...tacksamhet. De fina sakerna passar dig och sommaren. Puss och kram fina

    SvaraRadera
  4. Lena: Ja man ska verkligen njuta av att ha varandra....Tack du fina
    Josephine: Hihi...du har helt rätt....alla har vi våra passioner....Gud vet varför;)Love ya
    Emma: Ja vad vore vi egentligen utan våran mamma.....absolut inte dom vi.....tacksamhet....du änglasyster. Puss

    SvaraRadera