DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

lördag 12 maj 2012

Dagens affirmationskort

Som vanligt efter min meditationsstund tog jag ett affirrmationskort

Jag lever i nuet
Jag har hela min uppmärksamhet i detta nu
Jag ser med känsliga ögon hur det ser ut omkring mig, jag hör alla ljud, känner känslan av kläderna mot huden och vinden mot min kind, smakar smaken i munnen, känner alla dofter som kommer emot mig. Jag upplever livet med alla mina sinnen, och det känns skönt att vara just här, just nu.

Jag är avslappnad, fokuserad och njuter av livet. I samtal med andra människor är jag fullständigt närvarande.

Jag är mitt i livet och upplever det med varje cell i min kropp - här och nu.


Kärlek - Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar