DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

söndag 13 maj 2012

Med blommig kopp i Guds fria natur

Vi tog med oss vår frukost och avnjöt den ute i vår fria natur denna underbara söndagsmorgon.
Vacker fågelsång blandat med vår fyrbente väns iver och ljudande pga av alla dofter han låter sig styras av.
Vi kunde förstå att Herr eller Fru älg fanns alldeles i närheten där vi befann vilket gjorde lille Arvid närmast sagt frustrerad........
Små vackra citronfjärilar dansande runt i all sin prakt bland stock, sten och löv.

Ja frukosten smakade extra gott och kaffet i min blommiga kopp dracks med njutning.
TACK....kan jag bara säga....för dessa fantastiskt underbara stunder

Affirmationskortet jag visade i förra inlägget har väl inte kunnat passa bättre än denna dag

vet inte vad som skuggar nederst på bilden tyvärr
Med kärlek och värme Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar