DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

torsdag 17 maj 2012

Mamma, mormor och sötglodor......

Idag denna lediga dag har jag ägnat mina dagstimmar bland ett av min underbara barn och barnbarn.
Dessa unga själar som berikar en mammas och mormors liv.
Att bli mött av en 5 1/2.åringen med armarna utsträckta och ropandes morrrmorrr (fastän kompis fanns med)....det är kärlek det...(snyft)
Liten Ida börjar på att vilja gå på egna ben medans storbror drar ett gigg på gitarren.
Det är bara att se tiden an efter nästa generation hårdrockare.....för det är vad Alfred tänker bli (så det så).
För att inte tala om vilken förebild han kommit att bli för sin syster....

Ja jag är lyckligt förunnad att vara mormor till tre små härliga barn.
Jag är så mallig faktiskt och det är så vackert att se dessa små växa upp
Få ta del av en ny generation
Ibland kommer det liksom över mig.....säger jag till dom hur vackra dom är.....hur mycket dom ger mig...

Hur som helst är det kärlek på hög nivå

"hårdrockarn"
Liten Ida

min Evelina
Värme och kärlek Maria
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar