DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

onsdag 9 maj 2012

Kristallbröllop

Igår firade jag och min man enligt "namnandet" av antalet år som gifta Kristallbröllop, alltså 15 år.
Vi kom faktiskt underfund med detta här om kvällen och bestämde oss för att äta något gott ute någonstans.
En vanlig tisdag som denna är det inte det lättaste att hitta något så där alldeles extra, men något som i alla fall förgyllar vår speciella lilla dag.
Vi var och köpte oss en ny trädgårdsmöbel och spisade lite thaimat i Ludvika. Med efterrätt och allt blev vi både "bröstbensmätta" och nöjda. Riktigt mysigt.

Ja nu får vi bara önska och se till att vi får ytterligare många år tillsammans. Kanske inte "bröstbensmätta" hela tiden, men en massa kärlek, knasigheter, infall och skratt som förgyller tillvaron.

Värme och Kärlek
 Maria

2 kommentarer: