DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

söndag 26 juni 2011

En av mina kärlekar sitter i ett väntrum


Så här ligger min fyrbente kärlek i ett väntrum på Strömsholms djursjukhus.
(OCH VARFÖR ÄR INTE JAG DÄR!!) Jag tror han längtar hem till "mamma".....ja matte förstås.
Med dropp och en uppsvullen baktass. Blodprover har också tagits.
Mannen och en vän till honom finns med honom......(Jag blev inte ens tillfrågad).........Nej det är klart, det är ju jag som går med honom varje dag......DET är väl min syssla.....så nu vet ni det!! Irriterad....?! Nej varför tror ni det!! : - )
Vi vet nämligen inte om han kan ha blivit ormbiten eller vad som hänt.
Han blev så ledsen....mammas mumsbubbla...så han bara grät ock skrek när vi skulle ta in honom från trädgården. Ni som har hundar vet hur det kan låta när en liten älskling gör sig illa.....man får liksom lite ont i hjärtat
Tydligen så har det kommit in flera ormbettsskador över helgen hade de sagt där
Så var rädd om er och era små vänner, det kan hända när och var som helst.

Med kärlek och värme Maria

3 kommentarer:

  1. Du får vara irreterad..mycket....Lilla fina voffsingen, hoppas han snart blir bättre och att orm djäklarna håller sig undan:( kram kram

    SvaraRadera
  2. Men åh...lille pluttarvid. Pussa honom från mig och Svante
    Love

    SvaraRadera