DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

måndag 20 juni 2011

Lite förvirring......


Så här någon dag in på semestern kommer tröttheten....och lite förvirring på mig. Det är så mycket jag vill samtidigt som jag behöver just semester från allt och detta i sig skapar ett viss stress i mig faktiskt. Men det är som det ska just nu.....jag får helt enkelt stanna i detta förvirrade kaos och se vad som händer.
Som idag t ex....istället för att ta tag i det jag antar att jag vill går jag lite av och an och det blir varken hackat eller malet s a s. Jag märker hur de inre kraven ställer sig på rad...men som en trotsig barnunge vägrar jag göra något som jag antar förväntas.
Nej, jag vill känna lust... att göra....lust att ta tag....då blir det oftast också så mycket bättre.
Så jag låter mig befinnas i detta få se vad som ut vill komma till slut.
Herregud, ska det vara så svårt att bara vara ledig och använda tiden till allt....jag vill
Vad vill jag då...?!
-Thats the question......?
Så snabbt kan det förändras.....Den ena dagen känna trivsel i sig själv.....den andra....förvirrad....hmm
Ja, men är det så det är .... så är det så det skall vara!
Eller hur?
Sköt om er där ute....det tänker jag göra ;)

Med värme och kärlek Maria

1 kommentar:

  1. Måste bara få börja med att säga vad SNYGG då är Maria:)Så fräsig frisyr och du ser ut som hälsan själv, vacker!!!!Tycker du är så klok och jag får alltid lite tankar när du skriver:) Ha en härlig semester. Jag/vi har denna vecka som ett litet provsmak sedan börjar vi inte förren v 30 kram kram

    SvaraRadera