DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

tisdag 14 juni 2011

VARNING......Jag har gjort det igen


Hihi....nu har håret snaggats igen. Jag gör så här emellanåt.....sparar en bit.....så blir det superkort.
Nu förväntar jag mig att det skall bli en varm sommar när jag har ett så otroligt lättskött hår. Bara att tvätta och, hänga(så när sagt), låta det självtorka. Passar mig förträffligt där jag Är just nu. Jag är väldigt förtjust i frisyrer men har ingen "gaist" att hålla på med det.

Ha en underbar dag allesammans

Med kärlek och värme Maria

2 kommentarer:

  1. S N Y G G T ! ! ! rätt och slätt... :)

    SvaraRadera
  2. Så snyggt! Jag skall göra samma sak på onsdag. Kram AC

    SvaraRadera