DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

fredag 17 juni 2011

Unik och vacker

Alla dessa blommor med sina olika färger former och tillhörighet men var och en vacker på sitt unika sätt. Det är så underbart att bara beskåda dessa växter som tar i så mycket de kan för att växa den tid de tilldelas. De flesta växer fritt och ohämmat om inget hindrar dom. Göder vi dom växer dom sig bara starkare och vackrare.

Precis så vill jag se på oss människor. Oavsett färg, form eller tillhörighet. Alla är vi vackra på vårt unika sätt. Se hur vi kan växa genom beröm, bekräftelse och få vara precis den vi är i de år Vi tilldelats. Istället för att låta oss stoppas av hinder och motgångar kunna använda det till att växa och bli starkare

Ja...det här var mina tankegångar imorse under promenerandet

Med kärlek och värme Maria










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar