DIPLOMERAD SAMTALSTERAPEUT

VÄGLEDARE, MOTIVATOR OCH LIVSNJUTARE SOM

DRIVER DET EGNA FÖRETAGET " ÄNTLIGEN"



Välkommen

Du är varmt och kärleksfullt välkommen till min blogg som handlar om mig och min syn på Livet. Tankar jag vill ventilera och kanske inspirera.

torsdag 16 juni 2011

Ä N T L I G E N.......


Nu mina sköna människor och universum.....Nu har jag semester....i fyra veckor.
Känns nästan lite overkligt. Visserligen hade jag semester för bara tre veckor sedan....men nu är det liksom den Riktiga semestern. Vi har i familjen inget planerat eller inbokat utan helt enkelt ledigt och framförallt tidlöst. Kan Jag säga i alla fall....mannen vet jag inte när han tänker vara ledig....men bara den där känslan av att få förvalta sin tid som man vill. Det är det jag ser mest fram emot varje år. En önskan om fint väder...i alla fall så man kan vistas så mycket som möjligt utomhus denna ljuvliga årstid.....

Ta hand om er och varandra där ute

Med kärlek och värme Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar